Sunday 16 March 2014

Koshize Precision Waterproof Eyeliner - Hot!!

Teks : Aizawaty Binti Ahmad
Gambar : Produk Sophie Paris


Assalamualaikum dan selamat malam , malam ini sambil-sambil merehatkan minda anda , saya ingin memperkenalkan produk yang terlaris di Sophie Paris iaitu alis mata ( Koshize Precision Waterproof Eyeliner) . Ianya di rekabentuk dengan berus yang lembut,mengaliskan mata dengan tepat dengan capaian yang sempurna. Produk ini juga bertahan lama dan kalis air ( tetapi mudah di basuh ). Memberikan impak mata kelihatan lebih besar dan menarik .

Sebagai testimoni saya sendiri menggunakan produk ini . Saya sangat selesa ketika menggunakannya kerana mata saya kelihatan lebih besar berbanding tidak menggunakannya. Ianya mudah di urus kerana ianya di rekabentuk dengan berus yang lembut. Mata anda kelihatan lebih menarik dan galak bersama Koshize Precision Waterproof Eyeliner . Dapatkan segera dengan menghubungi saya :





0 comments:

Post a Comment