Monday 29 July 2013

Diari hati

hari ke 9

Selamat pagi , alhamdulillah saya masih diberi kesempatan untuk masih bernafas di muka bumi ini. Dua hari ini saya sangat sibuk dengan urusan pelajaran iaitu membuat persediaan untuk pembentangan Subjek English dan urusan Sophie Paris dengan mengambil tempahan dari rakan-rakan niaga. Syukur alhamdulillah rezeki semakin hari semakin baik dan bilangan ahli juga sudah bertambah. Tahniah kepada rakan-rakan niaga saya , tanpa anda siapalah saya.

Hari ini juga hari yang sangat bertuah kepada saya kerana di beri kepercayaan untuk menjadi Sub Stokis bagi cawangan Sophie Paris Skudai. Sekiranya rakan-rakan di luar sana yang berminat dengan produk ini , boleh mendapatkannya dari saya. Sesiapa yang berminat untuk menjadi rakan kongsi niaga bersama Sophie Paris Malaysia, kami sangat mengalu-alukan kedatangan anda.Kami mencari rakan kongsi yang boleh bekerjasama antara satu dengan yang lain,tidak mementingkan diri sendiri dan rajin berusaha untuk membangunkan perniagaan sendiri. Ayuh bersama-sama kami mencapai kejayaan bersama

0 comments:

Post a Comment