Thursday 6 February 2014

Kelebihan Shaklee

Teks : Aizawaty Binti Ahmad
Gambar : Barangan Shaklee


Assalamualaikum dan salam sejahtera pada kawan-kawan . Hari ini saya akan berkongsi pengalaman saya sepanjang mengambil produk Shaklee Omega Guard dan Litcithin . Alhamdulillah saya amat berpuas hati dengan produk shaklee di mana saya mengambil dua produk ini untuk tujuan menguruskan badan dan kecerdasan minda kerana saya masih study secara PJJ. Apa hasil yang saya dapati dari dua produk ini kulit wajah semakin hilang biji-biji kecil di wajah , permukaan kulit muka semakin licin , perjalanan darah haid semakin lancar ( banyak buang darah kotor yang berketul-ketul ) , perut semakin kempis ( pembuangan najis semakin lancar dan kerap pembuangan air kecil ) , geselan tulang pada kaki apa bila melakukan aktiviti terutama apabila solat iaitu ketika sujud dan duduk antara 2 sujud (kurang ) pergerakan semakin lancar , badan tidak letih ( apabila memandu dalam jarak jauh ) dan kurang rasa lapar ( boleh tahan lapar hanya mengambil dua keping roti pada waktu pagi sehingga pulang dari kerja pukul 4.30petang. Simptom-simptom yang kritikal saya hadapi hanya pembuangan air yang kerap , alhamdulillah tiada kesan sampingan lain yang saya hadapi  sepanjang pengambilan shaklee selama sebulan. Bagi kawan-kawan yang belum pernah mengambil produk Shaklee mari mencubanya hari ini . Ramai yang menyatakan produk Shaklee mahal dan tidak mampu untuk memilikinya . Produk mahal semestinya berkualiti , kita perlu menitik beratkan kesihatan kita tambahan lagi ketika umur yang semakin meningkat . Pelbagai penyakit akan menyerang sekiranya kita tidak mengambil tindakan untuk langkah pencegahan . Produk ini juga boleh di ambil mengikut kesesuaian diri anda dalam kuantiti dosnya. Bagi yang ingin mencuba produk Shaklee dan mendapatkan harga yang istimewa boleh menghubungi :

Aizawaty
Call/Sms/Weechat/Wassup : 0127745147

0 comments:

Post a Comment