Saturday 20 July 2013


SOPHIE PARIS Malaysia telah dilancarkan secara rasmi pada bulan Januari 2012. Ia adalah pasaran yang ke-5 dan terkini yang diterokai oleh SOPHIE PARIS, fesyen terbesar syarikat jualan langsung di Asia. Kami berbangga untuk menjadi nombor 1 Fesyen Multi-Level Marketing Syarikat di Malaysia, yang telah berkembang pesat di Lembah Klang dalam nada yang istimewa magenta sendiri!

SOPHIE PARIS Malaysia adalah sebuah syarikat 100% langsung asing dilaburkan dengan pejabat korporat yang terletak di C-01, PJX-HM Shah Tower, No.16A, Persiaran Barat, 46200 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia, di sebelah Amcorp Mall dan Taman Jaya Putraline Stesen LRT. 9,000 kaki persegi diberikan ruang dan pejabat negeri yang direka dengan baik dan berfungsi untuk tujuan operasi korporat, kedai utama, ceramah perniagaan dan pasti tempat fantabulous untuk pertunjukan fesyen bergaya terkini berlaku.

Pelbagai rekaan -Perancis yang unik  dengan harga terbaik seperti  beg, dompet, jam tangan, aksesori, jam tangan, tali pinggang, penjagaan diri, penjagaan kulit dan produk-produk kecantikan, pakaian,  dan banyak lagi telah tidak membuang masa dalam menangkap imaginasi fesyen Malaysia, dan, kami berjanji bahawa anda pasti akan menjadi SOPHIE-holic jika anda melayari melalui katalog hebat kami!



0 comments:

Post a Comment